onsdag 16. mars 2011

Ha ein fin kveld alle!


-Dette er ein gammal gammal vinbalong med ei grein av nydelege kirsebærblomst i. Den tøffe krakken er kjøpt hos Fru Rosas landhandel.Veldig god å sete på er den og -

Med dette bilde vil eg ønske dokker ein fin onsdagskveld!! Ja det er alt onsdag:o)Vekene går fort!:)) Om 1 veke kjem store jenta mi heim frå sjøen,gleder meg STORT til det!!!:)Om 2 veke kjem mannen heim,yes!:)

Men eg har "mista" 2 dager denne veka til enda meir "tull" !!! Eg har atter ein gong måtte leite fram dei grusomme krykkjene IGJEN ( godt at oss har krykkjer i hus...)!!!
Men denne gang forutsaka av ei "ulykke" i heimen:(((
Ja dei fleste ulykker skjer i heimen blir sagt.........
Så no har eg da klart å fått eit brot,brist og kraftig forstuing i foten,ja samme fot som alt er kaputt!!!!!
Dette ser ut til at det ingen ende vil ta.......:o) Så eg må berre sei at dette tærer sterkt på humøret,ein kan bli SO lei,og ikkje minst SO lei meg!!! Å det er passe ensomt og.......Så da får eg berre "gå" her å hompe vidare eg:) Sorry,det er IKKJE meininga at eg skal syte her inne,men det vart no sånn no da,håper det går bra?!
Ja.Ja......eg har no mange fine blogger å sjå/lese på da,takket vere dokker der ute!!:)
Ja no har oss fått smake litt på våren her på Møre og.Det har vore eit kjempe flott ver i 3 dager no,sola varmer,fuglane kvittrer.....super godt!!!
Måtte det fortsette....:)))

Ja da vil eg seie tusen tusen takk igjen til dokker som "gidd" å besøkje meg,og ikkje minst legg at fine,gode og varme ord!!!

Da sjåast oss snart;))

God klem til alle frå meg,

9 kommentarer:

Jude sa...

Naman kjæraste Randi!
Krykke no igjen...:s Slettes ikkje bra...
Bli godt å få heimatt dine kjære då tenke ej :)
Ej gle mej som en fjompenisse sjæl ej no t å komme heim t påske - seine påska i år - jah, håpe no at fortsatt e noke snøv på Bjorli :O? hehe!

GOD GOD BEDRING DA snuppa :)
Klem frå "Flem"

moa sa...

..fiiiin kveld til deg også, godeste
randi!
herlig-skjønne bilder fra deg!
moaklem

Mitt hvite hus sa...

Nydelige bilder..den krakken likte jeg veldig godt... litt rå..

men uff stakkars deg da... krykkene nå igjen ...håper det ordner sge for deg kjære deg

klemmer til deg =))

Marit sa...

Hei på deg!
E no fole kor det skal vere med deg då -det eine etter det andre....Men at beina fungere er ganske viktig faktisk, forbaska kjedelig å berre sitte i ro, eller humpe rundt på krykker....kan ikkje sei at eg misunner deg noko særlig denne tilværelsen nei, men ønske deg lykke til og god bedring! Håpe det går fort å få kaste krykkene...
Klem frå meg

Anonym sa...

Hei Randi.
Så utrolig uheldig du er, uff så kjedelig, humpe rundt på krykker igjen. Håper du slipper å gå med dem lenge.
Så heldige dere er som har vår vær. Her er det kaldt og snøen ligger godt enda. Men heldigvis er det noen dager innimellom som det er mildt og sol, så det minker litt på snøen. Det skal bli godt når den er borte og jeg kan begynne å jobbe litt i hagen. I dag er jeg hjemme fra skolen, er sliten og kroppen verker, så en fri dag er god da, men samvittigheten er ikke god, vi skal ha matte prøve i dag...
Så fin bloggen din er blitt Randi, gøy med litt forandring:)
Du må ha god bedring, håper du kan kaste krykkene snart.
Klem Anita

Emmas Verden sa...

heia Randi :)
huff..det vil visst ingen ende ta med deg og foten..sender deg en klem..kanskje det hjelp ;))
artig å se bloggen din..litt forandring i stilen..kjempefint!!!
ønsker deg god bedring..ser du har masse å glede deg til..kos dåkke når alle har komt heim :))
god klem til deg..
Anne♥

Wenche sa...

Kjære Randi. Så utgjort!!! Jammen er du uheldig,..godt at du snart får etterlengtet besøk snart da. God bedring til deg;)))

Min Still By Maia sa...

Masse god bedring til uheldige deg!

Skjønne bilder du viser. Har den puffen selv og er veldig fornøyd med den.

Mange klemmer fra Maia

Svenngården sa...

Du har jammen mye kult i hjemmet ditt, Randi!
Håper du er i bedre form nå!

-Amalie