tysdag 3. februar 2009

Rosa og røde roser!



Heisann! Ja folkens....Eg vil berre få sagt at eg er ikkje den store tilhengar av og vise sitt private soverom,men pytt pytt! Så lenge det er av eit skåp og småtteri så skal det gå:-)Så her får dokke vere med ein aldri så liten titt innfor døra;)
Men det som gjer at eg kom på desse bilda var at NIB tok opp idag at i år og skal det bli eit rose år på interiør og pynt.Ja å det passar meg ganske bra,for eg er kjempe glad i roser,spesiellt "gammledagse roser"!

Så her ser dokke skapet på soverommet,det er faktisk eit barnekleskap frå Nomi,men så barnsleg som eg er passar det meg bra...:-)Ein har alltid bruk for eit skap.Å det er utrulegt kor mykje plass der er i eit så lite skåp.....I skapet er der 3 hyller på utsida som ser dokke,der har eg 3 roseboksar.På krakken,den og frå Nomi,der står tøfflene mine,med roser på:-)




Her i frå ein litt anna vinkel...Ser igrunn det samme her.Sengeteppe har naturlegvis roser i seg:-) Ja å ellers så er det vel ikkje så mykje meir å skrive om akkurat desse bilda!
Men når eg set her å skriv så dukka tanken opp på at der er sikkert nokon der ute som lurer på kva mannen min seier til alt dette rosedillet..men veit dokker,han tek det med knusande ro.Eg veit rett og slett ikkje om han tenkjer over det.Iallefall så seier han ikkje noko;)))
Å i samme anledning vil eg så gjerne få takke dokker for at dokke kjem inn å besøkje meg,og attpå til legg igjen sånne gode fine ord!! Så den dagen dokker ikkje kjem meir,ja da har nok prøvetida gått ut;)) Tusen tusen takk!!
Og ein ting til....No skal eg sette meg i godstolen å sjå på den nye serien på TV2 kl.20.00 frå Husøya :-)) " Da damene dro" :-))) Så til dokker damer der ut : dette MÅ oss få med oss,eg har god tru på at dette kan bli ein opplevelse å sjå på;)))
Så sett dokke godt til rette no..;) og ha ein fin kveld alle uansett kva du skal gjere på!!!
Etterpå skal eg fortsette med Vakre Hjem som kom i posten idag;)
Ha ein kjekke kveld!!
God klem frå meg!



16 kommentarer:

Emmas Verden sa...

Hei Randi :)
Ja du har det koselig på soverommet..Lyst og lett og delikat :)
Jeg har også en mann som ikke legger seg opp i interiør og pynt..heldigvis.. Har venninner som strever med den andre sorten ;)
Morsom serie fra Husøy..blir gøy å følge med!!
Jeg fikk også Vakre Hjem i posten..ble litt skuffa..enn du??
Ha en kjekke kveld..snart er det enda en serie..jaja greit med en TV kveld av og til :)
God klem fra meg ;)

Mia, New Room Interior sa...

Flott klesskap, Nomi har så mye fint!! Jeg har og fått Vakre Hjem idag, håper å få tid til det imorra! :-) Klart det er ok at du legger meg til! Hvis du vil lage innlegg kan du jo bare skrive om konkurransen og at de finner inn til meg i blogglisten din nede til venstre, men det ser du! :-) Ha en koselig kveld! Klem-Mia

Anonym sa...

Hei:)
Så koselig at du tittet innom hos meg.
Veldig koselig hos deg..
Klesskapet ditt fra nomi er kjempe fint, hadde det inne i butikken før jul, har veldig lyst på det, men har ikke plass til mer møbler:) Slik er det når enn har tingene lett tilgjennelig, da er det alt for lett å ta litt av av og til.
Har glemt å hente posten i dag, må nok ta meg en tur ut i mørket for å hente Vakre Hjem:)
Ha en kjempe fin kveld.
Klem Anita

Hjerterom sa...

For et koselig soverom du har da !
Nydelig skap:)

Det programmet skal jeg se mer av,artig :)
Ha en flott uke

Siw

Hjerterom sa...

Du har helt rett,det er fra ikea :)
Det eneste tv skapet jeg har likt...
Det selges lite sånt.

Lill sa...

Du har god smak Randi, nydeleg på soverommet:0) Da damene dro bekrefta vel ein del teoriar:0) Artig program... og den mannen som ikkje hadde born og sto tafatt på kjøkkengolvet og fikla med oppvaskmaskina.... han er eg spent på vidare...
Nyt onsdagen Randi
Stor klem frå meg til deg

Hulda sa...

Å, så flott skap du har på soverommet! Er et i den stilen jeg har så lyst på selv, men har ikke funnet enda. Kunne tenkt meg det i stua jeg. :) Du har det jo så lekkert på soverommet. Hos oss er det lyseblått og hvitt, har så lyst å male alt helt lyst.. hehe.. ;) Men, vet ikke om jeg egentlig har tid til det.

Så du har fått Vakre Hjem, kanskje det kommer hit i dag dag.

Hulda sa...

Glemte å si det: kortene er selvsagt for salg. :) Har akkurat lagt de ut.

Photo-Me-Life sa...

Å du søte tid Randi for ett flott rom og skapet ELSKET jeg. Det kan du bare sende nordover på båten med mannen! ;)

Jeg sitter og tripper her, you know why....sukk

Unknown sa...

Hei igjen Randi!

Tusen takk for koselig melding idag! Har fri idag, og Heidi-Anitha er på jobb :O) Var i butikken til kl 2 i natt, og var litt trøtt og sliten idag morges...

Den store "klypa" koster 398,- og den lille 329,- De er råfine! Du lurte på fatet. Det er det levering på i mars.

Var såvidt innom butikken nå. Har vært på kafè med en venninne (ikke planlagt, veldig koselig :O) Der var det kommet esker med klær fra Container, og noen vakre englesmykker made in France :O) Skal ta bilde og legge de ut på bloggen, så får du se!

Nydelig soverom du har Randi! Romantisk og vakkert! Skapet ditt har jeg hatt i butikken tidligere. Har varer fra Nomi også :O)

Ha en strålende dag i snøen! Her har det kommet noen få fnugg bare...

Stor klem fra Susanne

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Så lyst og flott soverom!
Likte så godt sengeteppe med rosene.. nydelig!!
Ha en fin kveld!!

Hjerterom sa...

Så artig da :)
Men det er litt av et arbeid å sette det sammen...
Men jeg er kjempefornøyd med skapet,beste jeg har kjøpt på lenge!

Ha en fortsatt fin kveld

Siw

Unknown sa...

Noe til deg, inne hos meg ;O) Fordi du fortjener det :O)

Klem Susanne

Viola sa...

Hejsan, här har jag en bloggare med prcis samma kärlek som jag, den till rosorna, så fint du verkar ha det i ditt sovrum, underbart skåp och överkast, hoppas du får en bra dag, klem VIOLA

moa sa...

hei -
så vakkert du har det på ditt soverom..
er også veldig glad i roser..

ha en fin dag!

Mia, New Room Interior sa...

Hei igjen! :-) Du kan forhåndsbestille skiltet, det er mange som ville ha det.. Bare send meg en mail, så tar vi det derfra! :-) Klem-Mia