torsdag 29. januar 2009

Himmel......











Eg hadde så lyst til å vise dokke denne kjempe flotte himmelfargen og den meget spesielle skya! Å for den som veit korleis ei skate ( fisk ) ser ut,så er denne skya kjempe lik på ei flygande skate :-)Å eg synst desse fargane er ekstra fine da, for eg liker så godt blå og lilla! :-)Bilda er ikkje tatt idag,men for akkurat på dagen 1 mnd sia 29 des,altso i romjula.Å desse bilda er tatt på nabo øya der eg kjem frå.Men det har vore like fint ver her idag,fargane idag har gått i ei blande av raud/rosa/gul.Det er no so flott da!


Å so kjem eit bilde til.Å dette er ei spesiell helsing til deg Elisabeth som set på Eidsvoll og til tider lenktar heim veit eg! Her har du eit ganske ferskt bilde fra din heim:-) Bilde er tatt frå fjellet som du ser. Håper du synst at dette var litt kjekt å få sjå heim...på bilde ja:-)Å her ser dokke at oss har stor havet som nabo,til tider ein knall hard nabo:o) Å tru kva dokke vil,men her har det vore ein fantastisk januar mnd,meir vår en vinter.Snøen kom og reiste like fort.Ja.Ja...oss kan få meir snø enda da,her har snøva ( snøa ) på 17 mai her og!!Og som øybuarar oss er så er oss ikkje so godt vant med snøv.Enten so blæs den vekk,eller så regna den vekk:o)Men heilt personleg så går det bra for min del;) Om oss vil gå på ski ( ja ikkje eg NEI,går kun på after ski eg....haha ) så er oss så heldig at mine foreldre har hytte på Bjorli så då bruker oss å ta ein tur dit,å der er det ivertfall nok med snø!!
Ja Ja det vart eit himmlande til innlegg :-))
Ha ein fin kveld alle,uansett kva farge som er på din himmel.Alle fargar har sin sjarm..ja akkurat sånn som med oss menneska det;))
PS! Igjen vil eg takke dokke alle for god og varm velkomst hit inn i blogglandia !Håper oss "snakkast"...!!
Klem frå meg!!

4 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Heia Randi-mor!
Nydelig blogg du har!!
Velkommen skal du være! Ser du er veldig godt mottatt da! Er det ikke kjekt her inne!
Her finner du mye glede og interiør gale kvinner!
Ha en fin aften!
Klem!

Elisabeth F sa...

Så koselig Randi! Det var kjekt å sjå litt heimatt ja :-) På den tida her av året e faktisk heimlengselen verst, for no kjem snart snøklokke og krokus der heime medan snøven ligg til påske her :-(
Må forresten få påpeike at Trine er et velorganisert ordensmenneske. Det har ej alltid misunt henne. Ej he nok i større grad blitt det med alderen, men etter å ha delt leiligheit med Trine må ej få seie at ho virkelig e beundringsverdig velorganisert.
Synst du e flink til å blogge forresten :-D

Unknown sa...

Det var "himla" vakkert! En vakker kveldshimmel har alltid fasinert meg... Takk for at du deler den med oss. Her i sørøst har vi ikke hatt noen sånne de siste dagene, men i begynnelsen av januar hadde vi mange nydelige dager hvor solen sa takk for seg med de vakreste solnedganger og farger på himmelen...

Vi snakkes snart igjen!

Klem Susanne

Anonym sa...

Flink du he blitt mamma!! :o) Takk før hjelpa tidligere ;o) Stoooor klem t dej frå mej... :o)